ça ça faisait partie du mail avant la confirmation d'envois vers leur dépot UE et donc avant le total de ta facture.If you have any last minute changes or if you would like to cancel this order,
YOU MUST CONTACT CUSTOMER SERVICE DIRECTLY
by phone
(805) 418-1954 (outside of US).
Une fois que tu as reçu la facture ça veut dire qu'il est en cours d'envois, je doutes très fort que tu puisses annulé…
EDIT : Apparemment tant que tu n'as pas reçu le traking n° il est toujours dans leur dépôt, tente le coup alors !
* YOU WILL GET A TRACKING NUMBER WHEN YOUR ITEM SHIPS!
You will be e-mailed with a tracking number once the order leaves our warehouse so that you will know it is on its way! This e-mail will be coming from EUtracking@sideshowcollectibles.com, so please add us to your address book or SPAM filters so that you "pffffffuiiiiiiiiiiiiiiiiiiit !" receive this correspondence!
(Please note: An order of 1 to 2 crowns, helms, or pixies will ship via Royal Mail- this discounted service DOES NOT provide tracking information.)
Han